prikaz NET

Jan Pesek Jan.Pesek na AdastraCorp.com
Pátek Listopad 12 11:36:44 CET 2004

abych se priznal, tak tento prikaz znam jen z MS windows a ted jsem se
docetl na
http://samba.kn.vutbr.cz/samba/docs/man/Samba-HOWTO-Collection/FastStart.html#id2511264
ze by mel byt i v linuxu. Konkretne mi jde o jeho pouziti

net rpc join -Uroot%'heslo'
tim melo melo dojit k pripojeni do domeny

bohuzel mi bash ohlasi, ze prikaz net nezna. Kdyz jsem dal vyhledavat v
online manu, tak mi prikaz net taky nenasel.

pokud pouziju k prihlaseni do domeny prikaz

smbpasswd -j server -r domenovy controler -U admin,
pak to sice ohlasi, ze pripojeni je OK, ze jsem v domene, nicmene prikaz
wbinfo -u
mi hodi hlasku error looking up domain users

    Neresil jste uz nekdo neco podobneho ?

        Honza

- -
Jan Pesek