rozhovor po netu

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Neděle Listopad 14 14:39:42 CET 2004

> http://www.skype.com/
>
> firewallem projde bez problemu, umoznuji volat i do verejne telefonni
> site (ale to je uz zpoplatnene). Jednoduche to je, cestina asi zatim
> neni, ale bracha to zacal prekladat, takze mozna brzo bude :-)
Ha, ja tam koukal a pokud jsem videl, tak zatim je program pouze v asi 10
recech, kde cestina neni. Napsal jsem jim, ze bych byl schopen to pocestit,
ale odpovedel mi automat. Asi jsem psal na blby mail.
Co jsem to zkousel, tak to vypada dobre, jen jsem mel tu smulu, ze jsem
nenasel nikoho, kdo by si chtel se mnou pokecat v cestine a anglicky mluvit
neumim (jen cist a psat). Takze jsem nemohl posoudit kvalitu prenaseneho
hovoru a obrazu.
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz