Autentizace samby přes LDAP

Jaroslav Ille jarda na vetrni.net
Neděle Listopad 14 18:59:57 CET 2004

Dobrý den,

Prosím, provozujete někdo samba server s autentizací klientů na LDAPu?
Pokusil jsem se rozjet toto řešení, ale narazil sem na drobný problém.
Založím účet stroje do LDAPu založím uživatele, skupiny atd... Přihlásím
stroj do domény. Potud je vše jak má být. Pokud se ale pokusím přihlásit
na stroji dostanu jen okno že mám skontrolovat username a doménu zda je
správně vyplněna. V logu LDAPu vidím že search najde usera, přiřadí mu
skupiny. Nicméně nic dalšího podezřelého v logu není. V logu samby a
stanice ani čárka. Neví někdo kde by mohl být problém? No kterým směrem
zaměřit pátrání? Nechci sem posílat celé logy z důvodu jejich objemu,
ale pokud by někdo věděl jsem určitě schopný některé části dle požadavku
z logů vyzobat.

Předem dík Jarda

PS: ještě TTD provozováno na distribuce MDK 10.1 Official, SMB 3.0.7,
LDAP 2.1.30 vše distribuční.