2 grafické karty na jednom stroji.

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valachian-labs.com
Pondělí Listopad 15 10:00:32 CET 2004

On Sun, 14 Nov 2004, "MUDr. Kamil Navrátil" wrote:

> Chtěl jsem se zeptat - nemá někdo, prosím, skušenosti s provozováním 2
> grafických karet na jednom stroji?

Ano, funguje to.

> Mám přebytečný monitor a starou grafickou kartu, která by mohla fungovat
>   jako sek. zobrazovací zařízení. Teoreticky by to zřejmě mělo jít -
> jedna karta AGP druhá norm. PCI, spustit 2x X server jako :0 a :1 na
> různých adaptérech, myš by neměla být potřeba na obou terminálech...

Teoreticky to jde, nicmene problemy jsou s klavesnici.

> Díky za každou radu.

Prohledejte archiv konference, navic Yenya tu posilal odkaz na balicky
X.org, ktere za timto ucelem upravil.

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...