FC3 a zvuk, problem

Martin Tomasek mtd na email.cz
Pondělí Listopad 15 10:47:30 CET 2004

On Mon, 15 Nov 2004 09:03:58 +0000, JF wrote:

> Dobry den,
>
> FC3 pri prehravani CD (Gnome i KDE) hraje velmi potichu,
> navic jen na 2 reproduktory.
> Na temze stroji pod W to hraje normalne.
> Karta je Sound Blaster, presny typ nevim, ale nic mimoradneho.
> V menu jsem nasel jen test na zvukovou kartu, ten probehne normalne.
> Nastaveni hlasitosti - mam na maximum, a primo na repro tak na 3/4,
> zvuk je plochy, tichy - pod W by se to naopak uz nedalo poslouchat.
>
> Prosim o radu, co nastavit/zmenit, kde zacit.
>
> Diky, JF

nejbeznejsi sb je dnes sblive (ma vystup na 4/6 reproduktoru)

zkusil bych alsamixer (jestli to je pres alsu).

s oss to bude komplikovanejsi, ale mohlo by to nejak projit (oss driver
pro sblive umi vic nez alsovsky, ale kdyz nechapete jak sblive funguje,
tak to je trochu problem).

ono totiz sblive je slozene z dspcka, ac97 kodeku a par veci okolo => ma
to vic mixeru (jeden je softwareovy v dsp a jeden je analogovy v ac97
kodeku), takze je to trochu zamotanejsi.

zacal bych tim, ze bych pro alsu nastavil master a pcm na maximum a pak by
se videlo dal.

je ta cdromka propojena analogove, nebo digitalne? analogove => nastaveni
mixeru pro ac97, digitalne => je to ten v dsp.

jo a pak bude este legrace s nastavenim prehravani na zadnich repracich,
pokud je mate.

--
mtd na centrum.cz