RH 7.3 a změna času

Pondělí Listopad 15 14:28:56 CET 2004

On Sun, 14 Nov 2004, "MUDr. Kamil Navrátil" wrote:

> Nevím, kde je problém, napadlo mě, že možná musí být systém v chodu v
> době kdy ke změně dochází, ale to snad ne...

K zadne zmene casu nedochazi. Zmena systemoveho casu pri zmene casove zony
je uchylnost nejmenovaneho OS. Hodiny proste pocitaji sekundy (*) ci jine
casove jednotky od nejakeho pevne daneho bodu.

To, co se meni, je jen interpretace toho cisla. Proste 1099184399 se
v casove zone "stredoevropsky cas" prepocita na 31. rijna. 2004 2:59:59
(letniho casu), zatimco 1099184400 se v teto zone prepocita na tyz den
ale 2:00:00 (zimniho casu). V jine casove zone bude stejne cislo, ale
jiny prepocet.

(*) Prestupne sekundy ted pro jednoduchost zanedbejme.