OT nastaveni mailoveho klienta

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pondělí Listopad 15 18:47:12 CET 2004

> co prosimte potrebujes v mailovem klientovi nastavit vic nez POP/IMAP a
> SMTP server?
pop3, smtp server, login name, password.
Samozrejme to nepotrebuju ja, umim to udelat i na klientu, ktery vidim prvne
v zivote, ale potrebuje to BFU, ktery sice prevazne pouziva Outlook Express
nebo Outlook (97, 2000, 2003...), ale uz se zacali vyskytovat BFU, kteri
pouzivaji linux v grafickem prostredi. Proste syn/dcera do PC svych
50-letych rodicu nahrali Linux a ti lide vidi pocitac poprve v zivote a
anglicky samozrejme neumi. Proste pro ne je mail neco jako telefon. A
telefon se prece taky jen strci "do zdi" a funguje. Nejake nastavovani, to
po nich nemuzu chtit. Soubory *.INS jsou v tomto ohledu dost uzitecne.
Kousek ukazky, protoze to mozna linuxaci ani neznaji
--
Petr
Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)

---internet.ins---
[Entry]
Entry_Name=Tiscali Freedom

[Branding]
NoClear=1

[Phone]
Area_Code=
Phone_Number=971100811
Country_Code=
Country_ID=
Dial_As_Is=Yes

[Device]
Type=modem

[User]
Display_Password=Yes
Requires_Logon=Yes
Name=venca.uzivatel na tiscali.cz
Password=pitomec

[Server]
SW_Compress=yes
PW_Encrypt=No
Type=PPP
Network_Logon=no
SW_Encrypt=no
Negotiate_TCP/IP=Yes

[TCP/IP]
IP_Header_Compress=Yes
Gateway_On_Remote=Yes
Specify_Server_Address=Yes
DNS_Address=195.146.100.5
DNS_Alt_Address=195.146.100.100

[URL]
Home_Page=http://www.tiscali.cz
Search_Page=http://hledani.tiscali.cz/ie.html
Quick_Link_1=http://plus.tiscali.cz/
Quick_Link_1_Name=Plus Pro Vás
Quick_Link_2=http://mail.tiscali.cz/
Quick_Link_2_Name=Tiscali Mail
Help_Page=http://moje.tiscali.cz
NoWelcome=1

[Internet_Mail]
Email_Address=venca.uzivatel na tiscali.cz
Email_Name=
Install_Mail=0
POP_Logon_Name=venca.uzivatel na tiscali.cz
POP_Logon_Password=pitomec
POP_Server=pop3.tiscali.cz
SMTP_Server=smtp.tiscali.cz
Domain=tiscali.cz