Mail server s podporou MySQL - VYRESENO

Jan Houstek jan.houstek na mff.cuni.cz
Pondělí Listopad 15 20:40:15 CET 2004

On Mon, 15 Nov 2004, Matus UHLAR - fantomas wrote:

> qmail by som rozhodne menil, napr. za courier. V baliku courier je
> vsetko co potrebujete - pop3d imapd smtpd, vsetko s podporou SSL,
> dokonca aj webmail. a netrpi nectnostami vymenovanymi na google "qmail
> bugs withlist"

courier-mta je napadne podobny qmailu, a nezda se mi, ze by resil nejake
vyznamne mnozstvi polozek z qmail wishlistu. Ostatni komponenty courieru
(pop, imap) lze naprosto v pohode pouzivat i s qmailem (on totiz MTA/MDA
nema s pop/imap serverem zas az tak moc spolecneho, krom toho, ze se musi
s MDA dohodnout na konkurencnim pristupu ke schrance, coz v pripade
Maildiru neni problem).

Jinak jsem pomerne nedavno narazil na velmi dobre vypadajici dovecot
(zatim jsem pouzival jen uw-pop/imap a prave courier).

-- Honza Houstek