nahy pocitac bez Windows - uz to konecne "vyresili"

Michal Čihař michal na cihar.com
Pondělí Listopad 15 21:46:50 CET 2004

On Mon 15. 11. 2004 11:01, Martin Tomasek wrote:

> no, to bych klidne koupil ten s xp, ale nesouhlasil bych s licencnim
> ujednanim a chtel bych tedy po nich vratit penize za licenci na wxp.
> klidne bych jim to rekl pri koupi, at to napisou rovnou na jeden ucet, aby
> se okolo toho nedelalo zbytecny papirovani :-)

No nevím jak ty notebooky, co zajímají tazatele, ale můj notebook byl zabalený
tak, že jsem při rozbalení musel roztrhnout nálepku, jejímž roztržením jsem
souhlasil, že nebudu chtít zpátky peníze za windows :-)

--
    Michal Čihař | http://cihar.com