RedHat enterprise server

Vladimir Rengevic linux na grafon.sk
Úterý Listopad 16 07:38:07 CET 2004

Dobry den,

pozeram, ze za riekou Moravou mate zauimave zakony ;o)
Ale mala "drobnost" - ako ste dosli na danovy unik? Pokial si nieco
neuplatnim v nakladoch
(nekupim to) a neodpocitam si z toho DPH unik sa nekona. Podla mna ho
sposobi ten, kto mi
dotycny SW predal, alebo mi ho dodal/napalil. A kedze sa predpoklada, ze
to neurobil
zdarma mal odviest dan z prijmu a ak je platcom DPH aj DPH. Ten aj
porusil licencnu zmluvu...

Vlado

--

Ing. Vladimir Rengevic