FC3 + K3B

david_novy na lion.cz david_novy na lion.cz
Úterý Listopad 16 07:47:58 CET 2004

Zdravim, upgradoval jsem z FC1 na FC3, všechno jak se zdá po malých
úpravách funguje, pouze K3B mi nechce vypálit z mp3 hudební CD, na FC1
je vypaloval bez problému. Zkusil jsem znovu přeložit zdrojáky K3B a
nainstalovat je znovu. Výsledek - Nefunguje. Configure mi napíše jako
výsledek MP3 Encoding OK, ale stejně to nefunguje. K3B mi vrátí u jaké
koliv MP3 neznámí typ souboru. Zkusil jsem smazat v systému všechny
soubory které obsahují "*K3B*" a přeložit zdrojáky znovu i s libmad a
lame a stejně to nefunguje. Nevíte kde může být chyba.

Díky za každou radu, David.