Oznámení - Linux-CD.cz podporuje LinuXchange speciální nabídkou

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Úterý Listopad 16 08:59:37 CET 2004

On Monday 15 of November 2004 15:11, Lubos Dusany wrote:
> Pekny den,
>
> bez urazky, opravdu jen ciste ze zedavosti .... jak se komunita na
> verejnem foru diva na komercni reklamu ?? (mam totiz pocit ze to neni
> poprve ?)

Dobry den,

 podle MetaFAQ (sekce zamereni konference, odrazka 15)lze zaslat radne
oznacene komercni oznameni jednou za 14 dni. Tuto moznost zdaleka
nevyuzivame.

Pokud komunita rozhodne, ze se to ma zmenit, budeme tuto zmenu pravidel
respektovat stejne jako respektujeme soucasna MetaFAQ.

S pozdravem
  z.p.

--
Zdenek Pizl
Internetovy obchod s aktualizovanymi distribucemi GNU/Linuxu