SATA hardware

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Úterý Listopad 16 09:37:18 CET 2004

Dne Mon, Nov 15, 2004 at 08:13:06PM +0100, Milos Prudek napsal:

> potrebuji rychle poradit, jaky motherboard podporuje SATA v Linuxu.
> Bohuzel uz jsem objednal motherboard Gigabyte 7VT600-RZ a ted mam obavu
> ze je tam Promise a ze tam SATA nepojede - Dan Ohnesorg v diskusi na
> rootu napsal ze "Podle me jistota je pouziti ICH5, chodi, ale pomaleji
> cokoliv co ma SIL cip a jen obcas chodi Promise radice. " Mam jeste
> sanci objednavku zrusit.

Co ma tenhl nevim, ale sedim ted u stroje, ktery ma

0000:02:02.0 RAID bus controller: Promise Technology, Inc. PDC20276
(MBFastTrak133 Lite) (rev 01)

a kdyz se tu pusti slocate, tak se pomalu neprekresluji okna, jak je
procesor zatizeny (ten radic se ve skutecnosti nepouziva jako raidovy, jen
jako radic.)

Dobre funguje to co jsme koupili do stroje na build OOo
(http://cs.openoffice.org/sponsorship.html) - Intel Entry Server Board
S875WP1-E, tam je prave ICH5, tedy intelsky raid, opet se ale nepouziva jako
raid, ale jen jako bezny radic.

zdravim
dan