SATA hardware

Stanislav Petr stanislav.petr na hosting90.cz
Úterý Listopad 16 12:24:23 CET 2004

Dne po 15. listopadu 2004 20:13 Milos Prudek napsal(a):
> Dobry den,
>
> potrebuji rychle poradit, jaky motherboard podporuje SATA v Linuxu.
> Bohuzel uz jsem objednal motherboard Gigabyte 7VT600-RZ a ted mam obavu
> ze je tam Promise a ze tam SATA nepojede - Dan Ohnesorg v diskusi na
> rootu napsal ze "Podle me jistota je pouziti ICH5, chodi, ale pomaleji
> cokoliv co ma SIL cip a jen obcas chodi Promise radice. " Mam jeste
> sanci objednavku zrusit.

Mam zkusenosti s SATA radicema Adaptec v PCI a behaj paprosto bez problemu.
Jinak pouzivame jeste 1U servery od MSI (viz www.msi.com.tw), kde je
integrovanej Intel SATA a rpvnez naprosto bezproblemove.

--
Stanislav Petr
senior programmer