problem s tuhnoucim serverem

Chlopcik Ales chlopcik na vojnem-plzen.cz
Úterý Listopad 16 14:48:15 CET 2004

Jaroslav Jirásek wrote:

> Dobry den, mam problem s tuhnoucim serverem:
>
> Ten server behal 4 mesice bez problemu. Nyni vytuhne
> cca po 5-10 hodinach cinnosti. Vytuhne na nedostatek
> pameti. Nebezi na nem nic zvlastiho, nekolik celkem
> jednoduchych webu (celkem pristupu max 100 za den),
> sendmail + clamav. Schranek obhospodaruje asi 50.
>
> Je to athlon 2500+, 1GB pameti, RH9.0 aktualizovan
> na posledni dostupne balicky od RedHatu. Posledni
> 2 zasahy byly, ze jsem aktualizoval clamav na posledni verzi
> a do fetchmailrc jsem doplnil par email schranek na celkovy
> pocet asi 15.

> [...]

	Prvni, co bych udelal ja, tak bych tam dal gigo SWAPu. Nic TO sice
neresi, ale aspon ziskate cas. System zacne odkladat => aspon trosku se
TO zpomali (mozna :-), a vy budete moci hledat, co ze TO v tom SWAPu
zustava viset. Ale jina asi kazda rada draha.

	Ales