emaily v Mozille

Zdenek Zikan xzikan na fi.muni.cz
Úterý Listopad 16 15:37:40 CET 2004

> viem ze sa to tu uz pisalo, ale neviem to nikde najst. Potrebujem
> obnovit e-mailovu postu, ktora bola stahovana Mozillou 1.6 z jedneho
> HDD na iny kde je Mozilla 1.7. Skusal som prekopirovat subor Mail, ale
> akosy sa nedostavil ocakavany efekt. Ako mam postupovat ak chcem
> identicky prehliadac (az na vyssiu verziu) ako som mal na starom
> systeme? Na povodnom HDD je tusim uz len adresar /home a na terajsom mi
> bezi Slackware 10.0

Vsechno co potrebujes by melo IMHO byt v
V "nove" Mozille je tedy treba vytvorit novy profil (coz by pri prvnim
spusteni asi mela delat automaticky a vytvorit "default") a prekopirovat
stary obsah toho adresare do noveho (bude se tedy lisit ta nahodna
sekvence znaku)

tedy neco ve stylu
cp -r stary_home/.mozilla/default/rd5daos5.slt/*
novy_home/.mozilla/default/ab34efg3.pqn/

Zdenek Zikan