Změna hesla v NIS doméně

Pavel Just Pavel.Just na ais.cz
Úterý Listopad 16 15:46:17 CET 2004

Zdravím.

   Píšu aplikaci, která má m.j. dovolit uživateli změnu  hesla. Jsem NIS
klient. (Linux RH 7.3 i nebo Debian sarge, NIS server je RH  7.3). Program
/usr/bin/passwd proběhne úspěšne. Moje aplikace ne. Vlastní ji root a je
suid.

Kód vypadá takto:
           pamh = NULL;
           conv.conv = back_conv;
           conv.appdata_ptr = strdup(new_passwd);

           retval = pam_start("chpas", username, &conv, &pamh);
           if (retval != PAM_SUCCESS)
           {
              if (debug) fprintf(stderr,"%s\n",pam_strerror(pamh,retval));
              return (5);
           }
           retval = pam_chauthtok(pamh,0);/* bylo i PAM_CHANGE_EXPIRED_AUTHTOK*/
           if (retval != PAM_SUCCESS)
           {
              if (debug) fprintf(stderr,"%s\n",pam_strerror(pamh,retval));
              retval = pam_end(pamh, retval);
              return (6);
           }
           retval = pam_end(pamh, retval);
           return retval;

Funkce back_conv je zatím opsaná z passwd 0.67. Vždy to vypadne s
návratový kódem 6 a retval je v tu chívli 20, což je "Authentication token
manipulation error"

Kde mám chybu ?

Pavel Just
Tato zpráva neobsahuje viry, protože nepoužívám MS Windows.