FC3 + K3B

Ondrej Svejda osvejda na seznam.cz
Úterý Listopad 16 15:51:08 CET 2004

* 16.11.2004 07:47, "david_novy na lion.cz" <david_novy na lion.cz>:
> Zdravim, upgradoval jsem z FC1 na FC3, všechno jak se zdá po malých
> úpravách funguje, pouze K3B mi nechce vypálit z mp3 hudební CD, na FC1
> je vypaloval bez problému. Zkusil jsem znovu přeložit zdrojáky K3B a
> nainstalovat je znovu. Výsledek - Nefunguje. Configure mi napíše jako
> výsledek MP3 Encoding OK, ale stejně to nefunguje. K3B mi vrátí u jaké
> koliv MP3 neznámí typ souboru. Zkusil jsem smazat v systému všechny
> soubory které obsahují "*K3B*" a přeložit zdrojáky znovu i s libmad a
> lame a stejně to nefunguje. Nevíte kde může být chyba.

Zkontrolujte si v Settings / Configure K3b / Plugins jestli tam skutečně
máte dekodér mp3. Ve Fedoře v žádném programu podpora pro mp3 není a musí
se doinstalovat např. z http://rpm.livna.org/fedora/3/i386/RPMS.stable/
(balíček k3b-mp3). V nejhorším samozřejmě můžete ty mptrojky dekódovat
nějakým externím programem třeba na wav.

--
Ondřej Švejda <osvejda na seznam.cz>

Registered Microsoft Hater #5359328010