Kylix 3, dbExpress, mysql

"Pírko, Jiří Mikulášek" pirko.jm na centrum.cz
Úterý Listopad 16 17:28:30 CET 2004

Dobrý den,
snažím se už dlouho zatím celkem marně rozjet spojení s mysql přes
dbExprss kylixu3, mám mandrake10.

Někde na webu jsem vyčet, že to nemá rádao libmysqlclient.so.12, ok tak
jsem stáhnul a nainstalil libmysqlcleint10, a k tomu i Mysql-client
patřící. Udělal linky všude možně včetně kylix3/bin/

teď to sice nejdřív aspoň chce heslo, ale potom stejně zařve Invalid
username/password. Hledal jsem celkem dlouho nawebu, ale nikde nebylo
popsané žádné efektivní řešení, akorát nejasné dohady a mlžení.

Tuší prosím někdo, kterým směrem bych se měl vrhnout abych to rozlousk?

díky moc

přeji hezký den

Jiří Mikulášek