ceska klavesnice

DalaXi dallinux na centrum.cz
Úterý Listopad 16 21:52:15 CET 2004

Zdravim konferenci,

pouzivam pocitac v anglictine s anglickou klavesnici, ale ted z jistych
dovudu ceskou klavesnici potrebuji, tak jsme ji zmenil na ceskou
[ $ setxkbmap cz ] ale z nejakyho duvodu mi vubec nejdou udelat ve
vetsine programu znaky s hackem, ktere nejsou primo na kalvesnici ,
treba n s hackem .. pres <SHIFT>+<klavesa +>+<pismeno> .. nefunguje
timto zpusobem ani z s hacekm, ale pres klavesu [ 6, kde je z s hackem ]
to funguje ...
N s hackem mi funguje jen v xchat 2.4.0 a v geditu ... vubec nevim proc ..
Zkousel jsem to i pres "Keyboard indicator" v gnome panelu, ale vysledek
stejny ...

Muze na to mit nejaky vliv tohle nastaveni :
$ locale
LANG=en_US
LC_CTYPE="en_US"
LC_NUMERIC="en_US"
LC_TIME="en_US"
LC_COLLATE=C
LC_MONETARY="en_US"
LC_MESSAGES="en_US"
LC_PAPER="en_US"
LC_NAME="en_US"
LC_ADDRESS="en_US"
LC_TELEPHONE="en_US"
LC_MEASUREMENT="en_US"
LC_IDENTIFICATION="en_US"
LC_ALL=

Kde by mohla byt chyba a co s ni pripadne muzu delat?
Predem diky za tipy ...