FC3, gprs a zname "Nejprve si predplatte gprs" = velka chmura

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valachian-labs.com
Středa Listopad 17 23:54:26 CET 2004

On Wed, 17 Nov 2004, Stanislav Petr wrote:

> Reseni bude zrejme v te radce Init2 = AT+CGDCONT=,,"internet.t-mobile.cz"
> Zkuste ji doplnit do sveho klasickeho connect scriptu v pppd a melo by bejt
> vyreseno.

Ehm. Odkud myslite, ze se to v tom wvdial.conf vzalo? Prekopiroval jsem to
tam prave ze __sveho__ chat scriptu.

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...