FC3, gprs a zname "Nejprve si predplatte gprs" = velka chmura

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valachian-labs.com
Čtvrtek Listopad 18 00:01:26 CET 2004

On Wed, 17 Nov 2004, Jan Houstek wrote:

> Vubec se nepripoji, nebo pripoji a po nejake kratke dobe chcipne? To druhe
> resi tyto volby pro pppd.
>
> lcp-echo-interval 0
> lcp-echo-failure 0

Nu, protoze jsem se s tim paral ve vecernich hodinach, tak jsem blbec
nezapnul debug, aspon bych mel LCP vyjednavani zalogovane.

Nicmene mam druhy poznatek. Po pouziti wvdialu mi to zacal chodit.
Protoze mam v praci jeste sefuf telefon, ktery jsem
pred tim taky zkousel (co kdyby se neco pokazilo v tom mem) a take to
nevalilo, pokusim se to zopakovat s tim, ze zapnu debug.

Nicmene si myslim, ze Vami uveden volby se hodi v pripade, kdy se to
nechce spojit vubec. Takove pripady take znam, nicmene nikdy mi telefon
nezahlasil "Nejprve si predplatte gprs".

Zitra poslu nove poznatky. Nicmene lahev vina by mel dostat program vwdial
:-)

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...