nahy pocitac bez Windows - uz to konecne "vyresili"

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Čtvrtek Listopad 18 01:20:05 CET 2004

> OEM SW, instalovaný na počítač nemá cenu, která by byla samostatně
> vyčíslitelná a pokus o jeho samostané vrácení by byl stejný jako pokus o
> vrácení třeba disku z tohoto počítače. Zkuste si stěžovat na ČOI, že vám
> nechtějí prodat notebook bez disku....
Tonemate pravdu. OEM SW je bezne uvaden v cenicich vsech velkoobchodu a
dokonce nekterych maloobchodu. Ja ho napriklad ve svem ceniku mam take. Jeho
cena byva zhruba polovicni nez u stejneho "krabicoveho" SW.
V podstate bych mohl jako maloobchodnik nakoupit NB s OEM Wokny a prodat ho
bez nich s tim, ze bych odecetl cenu OEM Woken, kterou znam,  a muzu ta
Wokna prodat napriklad s noname desktopem (skladackou). Ovsem problem je v
pripade zaruky, kdy je NB natolik nefunkcni, ze se vraci vyrobci. V tom
pripade se musi vratit kompletni, to znamena vcetne tech Woken a to tech
SPRAVNYCH (podle vyrobniho cisla). Takze bych si sam jako obchodnik
pridelaval starosti, kdybych to takhle delal.
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz