Zvuk, kniznice (Tak trochu LAMA)

Miroslav Maiksnar m.maiksnar na volny.cz
Čtvrtek Listopad 18 04:15:12 CET 2004

Dne Úterý 16 listopad 2004 12:32 Jaroslav Mikulík napsal(a):

> Zajímavé že spousta lidí 3D zvuk s Alsou používá...

Tak ted by me zajimalo, jestli myslite akcelerovany 3D zvuk s enviroment
efekty apod. Jestli ano, tak se omlouvam za mystifikaci. Kazdopadne se mi na
tohle tema nepodarilo nic vygooglit kdyz jsem si to overoval...

> Např. Unreal Tournament 2004 a další nejen komerční...

Tomu celkem verim, naposledy jsem se v tom vrtal nekdy pred rokem ;o/

> Quake 3 Arena, Unreal Tournament 2003 a 2004, Postal 2, Savage 2, Doom 3
> a další nejsou kvalitní nativní hry? :-)

To sice jsou, ale v porovnani s nabidkou pro wokna to je porad celkem malo. Z
her co obcas hraju (napr. Morrowind, Diablo2, Jedi Knight II a III,
Bloodrayne, SW: KotOR, NFS-U...) je nativni jenom "Heavy Metal: F.A.K.K.
2" (ten jsem si jeste tenkrat musel objednat z anglie) a jak jsem se prave
ted dozvedel jeste Doom3.

> Ale je free, pokud si to zkompilujete sám ze zdrojáků, popř. pokud
> použijete nějaký skript, který to za vás udělá sám (k dostání např. na
> linuxgamers.com)...

Zkousel jsem to. Verte mi. A nakonec jsem jim ty penize radsi zaplatil ;o)

> Ale fuj! Doom3 je nativně pro Linux :-) A cedega by měla podporovat už i
> DX9 (jinak by WIN Doom3 IMHO ani jet nemohl).

Hmmm. Ale ze by to treba nejak dali vedet na webu, clovek si to musi
vygooglovat. Skoda ze uz jsem ho dohral pod woknama ;o(
Kazdopadne diky za info, jdu ho hned vyzkouset ;o)

Ohledne cedegy a DX9, je to mozne, ja jsem si posledni stahoval cca pred 2-3
mesici, v te dobe umela DX8.1.

Jinak Doom3 je OpenGL hra, pozadavky jsou napsane sice na directX, ale kdyby
tam bylo OpenGL 2.0 s podporou GL_EXT_blahblah... tak to asi uzivatelum moc
nepomuze ;o)

Mixi