nahy pocitac bez Windows - uz to konecne "vyresili"

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 18 06:46:07 CET 2004

Dne čtvrtek, 18. listopadu 2004 01:12 jste napsal(a):
> Jediný přenosný počítač, který dostanete bez M$ je mechanický s kuličkama
> (v hračkářství).
>
> Pokud nevěříte, dejte konkrétně vědět kde je prodávají.

Třeba firma v které dělám, ale nikde na webu to není, leda přímý požadavek
obchodníkům, má to i wifi. MandrakeMove2 na tom jede v pohodě s autodetekcí
(líp než kdejaké desktopy), to wifi jsem ale nezkoušel (stačil mi vždy
ethernet).

--

                        Jaroslav Lukesh