ADMIN: prodleva listu - resime to

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Čtvrtek Listopad 18 12:20:53 CET 2004

	Dobry den,

	pokud mate pocit, ze v poslednich dnech ma konference fakt dlouhou
odezvu, mate pravdu. Nachazime se zrejme ve fazi DoS utoku kdy nam chodi
maily na ruzne (neexistujici) adresy @linux.cz. Tyhle pak cekaji ve fronte
na vraceni a zabiraji vsechna odchozi SMTP spojeni. Zatim jsem snizil
timeout na SMTP spojeni a snazim se ty chybne maily vymazavat z fronty,
nicmene je mozne ze jeste nejakou dobu bude mit listserver odezvu delsi
nez je obvykle.

	Omlouvam se za problemy.

-Yenya