2 grafické karty na jednom stroji.

Čtvrtek Listopad 18 13:40:14 CET 2004

Jan Kasprzak <kas na fi.muni.cz> wrote:
> [...]
> : > grafických karet na jednom stroji?
> : > Mám přebytečný monitor a starou grafickou kartu, která by mohla fungovat
> : >  jako sek. zobrazovací zařízení. Teoreticky by to zřejmě mělo jít -
> : > jedna karta AGP druhá norm. PCI, spustit 2x X server jako :0 a :1 na
> : > různých adaptérech, myš by neměla být potřeba na obou terminálech...
> :
> : da sa to a malo by to fungovat (s vynimkou nepredvidanych okolnosti).
> : na druhej karte asi nepojde akceleracia ale tu ta karta asi aj tak nema...

myslel som na problemy, ktore nastavaju pri rozbehavani 3d akceleracie pri
nvidiach (nvidia ovladacoch) a atinach (ati ovladacoch), ktore si do
systemu hadzu svoje vlastne OpenGL kniznice. Mozno zeby to islo ale chcelo
by to vyskusat...

> : btw, mohol by to zvladnut aj jeden X server pokial na tom bude robit jeden
> : clovek...
>
>        Tohle si nemyslim. Podle me jeden X server (x.org nebo XFree86)
> neumi obsluhovat vic grafickych karet. Na druhe strane neni problem
> spojit vic X serveru do jednoho prostredi napriklad pomoci x2x.

je mozne ze Xserver nevie spravovat dve grafarn4e naraz ale neskusal som to...
My mind is like a steel trap - rusty and illegal in 37 states.