ADMIN: prodleva listu - resime to

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek janousek na fonet.cz
Čtvrtek Listopad 18 14:55:20 CET 2004

	Sluší se dodat, že pouze za předpokladu, že pro další transport
se využije Mlocal (zpravidla procmail). Pokud pres mailertable nebo
cokoli jiného mail putuje dál, tak je to podobné jako řešení, která
zmínil kolega (tedy nikoli po RCPT TO). Já takto denně obdržím asi tak
1.500 kousků o nedoručitelnosti, což mne ale ještě nedonutilo
postmastera zrušit zcela..