SUSE 9.1 a Oracle 9.2

Petr Svoboda svoboda na lemonlabs.com
Čtvrtek Listopad 18 09:11:37 CET 2004

Ahoj vespolek,
  instaloval jsem uspesne oracle 9.2 na SuSE 8.1. Drzel jsem se tohoto
navodu
ftp://ftp.suse.com/pub/suse/i386/supplementary/commercial/Oracle/docs/920_sl
es8_install.pdf . Chce se ho to drzet striktne, napr naistalovat javu 1.1.8
a vse co je v postupu zmineno. Prestoze jsem nemel SLES, ale jen
profesional, tak se mi to povedlo. Precti si to a uvidis co je treba jeste
udelat.....

  Hodne zdaru,
      Petr Svoboda

-----Original Message-----
From: Tomas Hubalek [mailto:Tomas.Hubalek na onsemi.com]
Sent: Monday, November 15, 2004 3:21 PM
To: linux na linux.cz
Subject: SUSE 9.1 a Oracle 9.2

Ahoj vsichni,

potrebuju si na SUSE Linux 9.1 nainstalovat nejaky Oracle (8 nebo 9).
Zna nekdo nejakou rozumnout cestu jak to udelat? Stravil jsem tim uz spoustu
casu a k rozumne instalaci jsem se nedostal.

U 8.1.7 se mi nepodarilo nalinkovat listener, u 9.2 mi zase zatuhne
instalace pri kopirovani JRE.

Nasel jsem na googlu nejake informace, jak to obejit, ale uz jsem zoufaly,
takze by me potesilo, kdyby mi nekdo dal nadeji ze to opravdu jde a pokud
mozno mi napsal, jak se vam to povedlo...

Tom