udev, Palm a pam_console [vyreseno]

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Čtvrtek Listopad 18 16:05:43 CET 2004

Jan Kasprzak wrote:
: Peter Surda wrote:
: : Potrebujes to v textovej konzole alebo ti stacia ixy? Ja som nieco podobne
: : riesil s digitalnym fotakom (aby po plugnuti s nim mohol pracovat aktualny
: : uzivatel), spravil som skript ktory nieco parsuje a potom cez su spusti gtkam.
: : Bohuzial, k tomu pocitacu nemam momentalne pristup, takze blizsie neviem :-(.
:
: 	Ale fuj, chci systemove reseni. Udev to snad nejak musi umet,
: kdyz primo v nem je navaznost na pam_console.
:
	Tak jo, odpovim si sam - po RTFM(udev) jsem vyplodil nasledujici:

$ cat /etc/udev/permissions.d/60-palm.permissions
# Palm
ttyUSB1:$local:root:0600
$ cat /etc/udev/rules.d/60-palm.rules
KERNEL="ttyUSB1",            SYMLINK="pilot"

Jeste se to asi s necim tluce, protoze /dev/ttyUSB1 ma skupinu uucp
misto root, ale to mi nevadi a zrovna ted se mi to nechce resit.

	Ovsem nasleduje druhy dotaz - pouzivate nekdo ne-distribucni
jadro na FC3? Jak jste zajistili aby tam bylo /dev/console, i kdyz
udev zrovna (jeste) nebezi (aby kernel nenadaval "unable to open an initial
console")?

-Y.