mailovy server s antivirem a spam filtrem

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 18 16:46:58 CET 2004

Dne čtvrtek, 18. listopadu 2004 10:20 jste napsal(a):
> Fajn, zdá se, že postfix zvládá většinu můch požadavků na rovnou (dosud
> jsem měl zkušenost pouze s qmailem), takže to postavím kolem něj. Akorát
> jako antivirák použiju clamav, protože na komerční mi nedají peníze :/

Koukam, ze u vas je situace obdobna - reseni na linuxu (ci jakemkoli open
source) musi byt zadara a pritom cela konfigurace celeho kombajnu musi byt
casove levnejsi nez cca 1/5 ceny reseni na M$ pri nejdrazsi hodinove sazbe.
Ale kdybyste sefstvu udelal reseni na M$ za >100kKc, tak nemrknou ani vokem a
budou souhlasit. Je to sice velmi OT, ale je potreba tento zly zvyk potirat.

Zalezi na tom jake mate sefy, sepisete si detailne i s cenama co vsechno
budete potrebovat aby to fungovalo na woknech (ano, musite na to mit cas,
nejlepe i vyzkouset ;-) ), no a proti tomu placnete vcelku nadneseny odhad
casove narocnosti konfigurace na linuxu. Ale s tim, ze se mohou vyskytnout
nenadale potize, jak na woknech, tak na linuxu. Na linuxu jich zpravidla bude
vice, zvlaste, pokud vidite neco poprve v zivote a musite neco napred
nastudovat - i tento cas se totiz pocita s vyloucenim budoucich usetrenych
hodin samostudia.

--

                        Jaroslav Lukesh