ADMIN: prodleva listu - resime to

David Jez dave.jez na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 18 19:18:07 CET 2004

> 	Dobry den,
  Zdravim,

> 	pokud mate pocit, ze v poslednich dnech ma konference fakt dlouhou
> odezvu, mate pravdu. Nachazime se zrejme ve fazi DoS utoku kdy nam chodi
  Kdyz uz jsme u toho, mam jen sam pocit ze nektere maily chodi do listu
vicekrat? Ne uplne vsechny, ale sem tam je nektery mail v konferenci
dvakrat a nezda se mi, ze by ho uzivatel poslal vedome vicekrat.
  Dela to jen me (nedivil bych se, seznam.cz je tak neskonale
nepouzitelny mailserver, ze postu stahuji vetsinou na vice pokusu a pak
se jeste drbu se spamovymi filtry, ktere na seznamu nikdy nefungovaly a
hazou me legitimni maily ktere sami nemaji oznacene jako spam pryc,
proste demence) nebo i ostatnim?

> maily na ruzne (neexistujici) adresy @linux.cz. Tyhle pak cekaji ve fronte
> na vraceni a zabiraji vsechna odchozi SMTP spojeni. Zatim jsem snizil
> timeout na SMTP spojeni a snazim se ty chybne maily vymazavat z fronty,
> nicmene je mozne ze jeste nejakou dobu bude mit listserver odezvu delsi
> nez je obvykle.
  Prodleva je OK, stat se muze, hlavne kdyz se to podari vyresit a
podobnym exotum zatrhnout tipec :-).

  David "Dave" Jez                Brno, CZ, Europe
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na eva.fit.vutbr.cz