FC3, gprs a zname "Nejprve si predplatte gprs" = velka chmura

DalaXi dallinux na centrum.cz
Čtvrtek Listopad 18 09:31:09 CET 2004

Tom Z. Meinlschmidt wrote:

>zdravim,
>
>tuto mi to delalo take, a zjistil jsem, ze kdyz necham v /etc/hosts radku
>pro muj pocitac, ale s jinou IP adresou (co mam na 'pevne' siti), tak se tut
>deje. po odstraneni to nabehne bez problemu. proste se to nekde pohada,
>ze si to zjisti podle hostname, ze to ma jinou IP, tu se to pravdepodobne
>snazi pridelit (prebit tak adresu od ISP), a nakonec se to spojeni ukonci
>prave s hlaskou o predplaceni GPRS.
>
>delalo mi to na slacku 10, gprs od ET
>
>tm

Mam Slackware 10, ET GPRS a Ericsson T39 ..  s timto problemem jsem se
vubec nesetkal, v /etc/hosts jsem mel :
192.168.1.10   zsvitezna

a gprs mi chodilo v poradku ..

Na FC1 mi gprs se spojilo v pohode, ale nic neteklo, vyresila to
kompilace novyho jadra, ale to nema s tim ted moc co delat :)