Routovani v linuxu Network is unreachable

632E56 na atlas.cz 632E56 na atlas.cz
Pátek Listopad 19 08:08:50 CET 2004

Hello Petr,

Thursday, November 18, 2004, 10:16:44 PM, you wrote:

PP> Tak to nevim. Budto nejaka chyba, nebo mam mezery v routovani (spis asi
PP> to druhe). Taky by me zajimalo, co presne znamena ifconfig down (napr.
PP> proc ne/zachova nastaveni sitove vrstvy [L3] a jak jej pripadne zrusit
PP> [napr. chci zacit bridgovat -- prepinat na L2 a zbavit IP).

                                            Moc diky za radu Martin

Pro bridgovani.

- nainstalovat balicek bridge-utils

ifconfig eth0 0.0.0.0
ifconfig eth1 0.0.0.0
ifconfig eth2 0.0.0.0
brctl addbr br0
brctl addif br0 eth0
brctl addif br0 eth1
brctl addif br0 eth2
ifconfig br0 up
(popr. ifconfig br0 <IP toho bridge> pokud ten bridge ma mit IP)

PS: Podle tohohle jsem to dal dohromady take. K vrstvam L2 a L3 do
sitovich vrstev tak moc nevidim.

                Jeste jednou moc diky Martin.

--
Best regards,
 632E56                            mailto:632E56 na atlas.cz