Oversized ethernet frame

Annath groups annath_groups na blacksuns.net
Pátek Listopad 19 10:16:52 CET 2004

cau lidi,
mam praskany problem na jednom ze serveru.
Kernel log je plny hlasek "Oversized ethernet frame ...". Situace vypada
tak, ze pakety do velikosti 242b(+14 hlavicka = 265?) projdou a je to ok,
jakmile to preleze tuto hranici, paket loss jde nekam k 50-80procentum.
Pochopitelne to znamena, ze jakakoliv komunikace v ftp, http ap. je temer
nemozna. Vcera jsem vyzkousel prehodit sitovku, ale chova se to stejne :-/
Okolni pocitace na stejnem segmentu jsou ok, notebook na stejnem drátu
tento problem nemá = problem je na daném stroji, jenze kde? Deska?
Procesor? Pamet? SW? Neporadite mi jak vyloucit problem (nastaveni) SW,
aniz bych musel server shodit? Pak uz bych se totiz mohl zamerit vyhradne
na HW.
Jinak se stroj chová stabilne a přítulně :-)
Kdyby Vás něco napadlo ...
Jeste jsem zapomnel znimit jednu vec - kdyz jsem zmensil MTU (maximum
transfer unit) na tech 242b, tak jsem sice vykon pekne degradoval, ale na
druhou stranu spojeni se serverem je ted stabilni na vsech protokolech :-)
Blbe reseni, ale jako krizovka dobre.
PSp.