posta 2x: OT

Tomáš Sukdol suki na magicnet.cz
Pátek Listopad 19 11:34:11 CET 2004

Ahoj
>   Kdyz uz jsme u toho, mam jen sam pocit ze nektere maily chodi do listu
> vicekrat? Ne uplne vsechny, ale sem tam je nektery mail v konferenci
> dvakrat a nezda se mi, ze by ho uzivatel poslal vedome vicekrat.
>   Dela to jen me (nedivil bych se, seznam.cz je tak neskonale
> nepouzitelny mailserver, ze postu stahuji vetsinou na vice pokusu a pak
> se jeste drbu se spamovymi filtry, ktere na seznamu nikdy nefungovaly a
> hazou me legitimni maily ktere sami nemaji oznacene jako spam pryc,
> proste demence) nebo i ostatnim?

No to se mi take stalo, ze posta chodila dvakrat. Nabyla vsak chyba na strane
linux.cz, ale na seznam.cz. Mel jsem tam "filtr" (nebo co to je) na odeslani
kopie na jinou adresu. Nastavil jsem jej jako neaktivni (nezaskrtul
chlivecek) ale on presto pracoval. Postu jsem stahnul ze seznamu a dalsiho
serveru (tu kopii). tak jsem vsechny ty blbosti co tam maj zrusil nebo vypnul
a ted to kupodivu funguje.
					T.S.