Routovani v linuxu Network is unreachable

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Pátek Listopad 19 12:10:42 CET 2004

On Fri, Nov 19, 2004 at 08:22:00AM +0100, 632E56 na atlas.cz wrote:
> Mam dva poskytovatele internetu a kazdy mi dal kdispozici jeste par IP
> ktere si mohu proroutovat dal do site. Oba jsem je pripojil do jednoho
> serveru. Jeden sedi na defaultni GW a druhy mel sedet prave primo na
> rozsahu. Dopis predtim jsem chtel zkratit na minimum a nezatezovat
> jeste s dalsimi routami a rozhranimi.

Tušil jsem, že to bude něco takového, ale pořád mám pocit, že to děláte
trochu divoce a neefektivně. Zkuste se podívat na

  http://www.lartc.org/howto/lartc.rpdb.multiple-links.html
  http://www.lartc.org/howto/lartc.bridging.proxy-arp.html

							  Michal Kubeček