rotace LCD panelu a nVidia

David Jez dave.jez na seznam.cz
Pátek Listopad 19 17:13:10 CET 2004

> nVidia, mohl by se pls podelit? V Gnome > 2.6 je aplet na
> on-line prepinani rozliseni, takze problem by byl uz jen
> dostat z karty krome napr. 1280x960 jeste 960x1280? Diky
> za kazdou trosku do mlyna.
  Jen tak pro pobaveni, na otocnych monitorech pouzivam jednu uzasnou
vlastnost acrobat readera, ze pri cteni napr. a4 zrotuji stranku na
spravnou stranu, prepnu na fullscreen a divam se :-). Ma to tu vyhodu,
ze nemusim menit nic v Xkach v nastaveni, nemusim byt root a muzu to
takto pouzivat i na terminalech ve skole.

> Vitezslav Kotrla
  S pozdravem,
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na eva.fit.vutbr.cz