Limit DHCP

Radovan Garabik garabik na kassiopeia.juls.savba.sk
Sobota Listopad 20 12:49:04 CET 2004

Krištof Petr <Petr na kristof.cz> wrote:

> No jestli to dobre chapu, pak staci dhcp serveru predhodit seznam
> znamych mac adres a zakazat obsluhu neznamych klientu. Nebo zni zadani
> jinak?

ale v tom pripade si votrelec bude moct nastavit ip adresu natvrdo,
takze nejaku kontrolu MAC adries treba.
Samozrejme, ponechame stranou fakt ze aj MAC adresa sa da zmenit...

| Radovan Garabík http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ kassiopeia.juls.savba.sk     |