prilis citvivy touchpad

Pavel Novák lists na innuendo.cz
Sobota Listopad 20 15:58:57 CET 2004

Zdravicko,
mam ntb Acer TM 4001WLMi, distribuci MDK 10.1, po instalaci byl touchpad
v pohode, jenze jsem musel zkompilovat Vanillu 2.6.9, abych vubec
zprovoznil acpi. Ovsem ted je touchpad prilis citlivy, jen na nej lehce
polozim prst, klikne... rad bych to klikani vypnul uplne, takze jsem v
confu pro xorg v Section InputDevice, kde nahravam driver synaptics
nastavil MaxTapTime na nulu.
To vsak nepomohlo, tak jsem zjistoval dal a logu Xorg.0.log jsem objevil
nasledujici:

(II) Synaptics touchpad driver version 0.13.5
SynapticsMouse1 no synaptics event device found (checked 1 nodes)
(**) Option "Device" "/dev/psaux"
(**) Option "SHMConfig" "on"
(**) Option "LeftEdge" "1700"
(**) Option "RightEdge" "5300"
(**) Option "TopEdge" "1700"
(**) Option "BottomEdge" "4200"
(**) Option "FingerLow" "25"
(**) Option "FingerHigh" "30"
(**) Option "MaxTapTime" "0"
(**) Option "MaxTapMove" "0"
(**) Option "VertScrollDelta" "100"
Query no Synaptics: 6003C8
(EE) SynapticsMouse1 no synaptics touchpad detected and no repeater device
(EE) SynapticsMouse1 Unable to query/initialize Synaptics hardware.
(EE) PreInit failed for input device "SynapticsMouse1"
(II) UnloadModule: "synaptics"

Touchpad zda se funguje i bez toho ovladace, xorg si zrejme sami natahou
ovladac mouse a jede to s nim, jinak nevim. Nicmene tomu nerozumim a
vubec netusim, jak lze tedy nastavit ten touchpad, kdyz mi to ten
ovladac nebere... :(

Diky za kazdy napad.

--
Pavel Novak