routovani

lkv linuxlkv na seznam.cz
Sobota Listopad 20 17:16:14 CET 2004

Zdravim,
potreboval bych poradit.

Mam tri koutery zapojene za sebe do site.  PC1===PC2===PC3 .
Na vsech trech bezi slackware 9.1 . Routovaci tabulky jsou nastaveny a
komunikace funguje bez problemu, ale kdyz je posledni router delsi dobu bez
provozu tak prestane odpovidat na ping z prvniho rouretu. ping z druheho
routeru jde normalne. Staci ale aby prosel jeden ping z tretiho routeru na
prvni a komunikace zase normalne zacne fungovat.
Zatim jsem to vyresil tak ze jsem dal ping do cronu a to to spojeni drzi,
ale mam dojem ze by to melo fungovat normalne i bez toho.

Muzete mi nekdo trochu poradit ?

Diky LKV

--
Odchozí zpráva neobsahuje viry.