Mereni a vynaseni do grafu

Oak oak.brno na seznam.cz
Sobota Listopad 20 19:00:19 CET 2004

Zdravím,

také jsem přesvědčen, že GNUplot neumí pokročilejší matematické funkce,
nicméně já bych na to šel jinak. Na zpracování bych použil Octave, v kterém
(třeba pomocí Matlabovské syntax) uděláte s daty co chcete, a to si pak samo
(v momentě kdy voláte funkci plot) předá data GNUplotu... Z mýho pohledu
používat GNUplot přímo je trochu dobrodružství; pokud ovšem data nezpracujete
přímo na serveru (ne v mém případě, pravděpodobně v případě tazatele ano)
nebo vyjma primitivních úloh.

Oak