iptables+ssh

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valachian-labs.com
Neděle Listopad 21 21:34:08 CET 2004

On Sun, 21 Nov 2004, Milan Ježek wrote:

> prosím o radu
> pomocí iptables mám nastavena pravidla pro fw. Pokud mám defaultní
> policy na output accept a chci se připojit pomocí ssh, je vše ok. Ale v
> okamžiku, kdy toto změním na DROP, tak se už nechytám. Jak nastavit
> output, aby mi to fingovalo? Musímnějak nastavit MARK na příchozí ssh a
> potom povolit odchozí pakety, které mají MARK?
> Pro úplnost - připojuji se z netu, tedy ne z lokální síě za fw. Z
> lokální sítě se tam dostanu.

musite  tam pridat neco jako

iptables -I OUTPUT -m state ESTABLISHED,RELATED -p tcp -j ACCEPT

...ale spise bych se primlouval za to, aby jste si neco o firewallovani
precetl. Ono Vam toho totize nebude chodit asi vice...

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...