cim nahradit wu-imapd na rh73

ph na rook.cz ph na rook.cz
Pondělí Listopad 22 01:26:48 CET 2004

>    http://dag.wieers.com/packages/dovecot/

   Ještě dodám (čímž rozhodně nechci vylučovat možné problémy jinde), že
Dovecot provozuju pro zhruba 60 lidí, prevážně Outlooky různých verzí,
zbytek sbírka všeho možného (Pine, Evo, Mozilla, IMP), a kromě jedné
nedůležité nectnosti s Pine jsem na žádné (natož fatální) problémy
nenarazil. Naopak, po přechodu od uw-imapu je svět tak nějak krásnější a
růžovější.
   Verze 0.99.11, balík právě od Daga Wieerse, běžící právě na RH73 nad
Maildiry.

--
                                                         | Pavel Kácha
                                                         |  ph na rook.cz