cim nahradit wu-imapd na rh73

Jiri Demel demel na fsv.cvut.cz
Pondělí Listopad 22 13:55:50 CET 2004

Petr Balas wrote:

> To tusim psal autor uw-imapu. Prectete si
> http://www.courier-mta.org/fud/
> a udelejte si vlastni usudek.

Ano, autor uw-iampu je zaroven autorem toho RFC a muj usudek je,
ze se vzajemne nemaji radi s autorem courier-imapu.
Nicmene pokud autor nejakeho programu odmita ten program prizpusobit
prijatemu RFC, i kdyz mozna to RFC neni uplne idealni, to je postoj,
ktery alespon mne odradil. Nechci byt zavisly (skrze imap server,
ktery spravuji) na cloveku, ktery imho ponekud malicherne odmita
respektovat prijaty standard. (Ale mel jsem i jine duvody proc jsem
nakonec zvolil Cyrus-imap)

Vycet prohresku Couriera proti RFC je napriklad zde:
http://www.mail-archive.com/imap@u.washington.edu/msg02196.html

> Jinak moje osobni zkusenost je ta, ze courier-imap funguje OK.

Je mozne, ze funguje diky tomu, ze autori vetsiny imap-klientu uz
o tomto sporu vedi a nez by se dohadovali s nekym, kdo si postavil
hlavu, radeji daji do sveho programu o nejaky ten prikaz  if  vice.

Hezky den preje
Jiri Demel