GPL nastroj pro bezpecnostni audit web aplikace

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Pondělí Listopad 22 15:02:27 CET 2004

Presne tak (viz. SSL nize):-(
Navic, mily nikto je skript, ktery mi pouze ukaze, zda
prihlaseny/neprihlaseny uzivatel ma pristup k urcite sade znamych
systemovych binarek nebo skriptu. To je ale bohuzel vse. Ja bych ale
potreboval nastroj, ktery proseje zdrojaky aplikace a vytvori mi urcity
graf/strom napr. volani procedur, predavani systemovych promennych, volani
binarek apod.

MV

--
Michal Vymazal