ADSL modem Dlink DSL-360T

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Úterý Listopad 23 10:43:39 CET 2004

Zdravim,

On Tue, Nov 23, 2004 at 10:03:30AM +0100, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:
> [...]

to jiste. Jenze nevim, jak je tam ten bridge realizovan. Kdyz se
tam prihlasim, tak tam sice existuje utilita brctl, ale ta tvrdi,
ze obsahuje akorat rozhrani eth0, nikoliv take ppp0.

ppp0 rozhrani je definovano tak, ze ma na konci modemu tu
verejnou adresu (kterou pak ma tim zahadnym zpusobem i pocitac).

Jinak modem ma natazeny vsechny iptablovy moduly a je tam
nastavena maskarada (???).

Skoro se zda, jako by tam misto port forwardingu probehl IP
forwarding???

Je to proste zajimavy...

> 	 V čem zvláštní?

Vetsinou se jako default gw dava adresa MIMO pocitac. Zde je jako
default gw adresa, ktera je primo na rozhrani toho pocitace.
V tom spatruji jistou zvlastnost.

> Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)             FoNet, spol. s r. o.

Zdravi
Jan Marek