ADSL modem a VPN

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Úterý Listopad 23 11:24:49 CET 2004

On Tue, 23 Nov 2004 09:34:08 GMT, Karel Zak <kzak na redhat.com> wrote:

>  Obecne, prodava se nejaky HW (aktivni prvky) co umeji nejakou otevrenou
>  a poradnou (UDP apod) VPN? Pokud je mi znamo tak jsou k dostani jen veci
>  od Cisca a tam to neni valne s dostupnym software pro klientskou stranu.

	Pokud se nepletu, tak Cisco umi IPsec a prodavaji se modely se
zabudovanou podporou ADSL a s nekolika porty switche, takze smele do toho,
mozna bude stacit jeden podobny prvek na pobocce (v cene do 10 000 i s DPH,
s tichym chodem a malym odberem).

	OpenVPN zadne zarizeni neumi, protoze to neni standard.

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860