problem s vim

Alexej Sveshnikov svesh na seznam.cz
Úterý Listopad 23 12:59:00 CET 2004

Pavel Pivonka wrote:
> Ahoj,
> na nekolika strojich pouzivam editor vim. vsude je to ok, ale na jednom
> stroji mi nefunguje zvyraznovani syntaxe. I kdyz mam ve vimrc syntax on
> i kdyz primo pri editaci napisu :syntax on, tak se nic nedeje a je to
> stale cernob9le. Poradte prosim
Mate soubory se syntaxi v /usr/share/vim/vim63/syntax? (mely by byt soucasti
baliku vim-common). Pokud ve vimu je nactete rovnou pomoci
:source /usr/share/vim/vim63/syntax/nejaky_ten_soubor.vim
tak funguji? (Zkuste jeste drive vypnout syntaxi pomoci :syntax off).
Pokud ano, pak funguje
:source $VIMRUNTIME/syntax/tentyz_soubor.vim ?
Nemate nahodou zapnuto spatne barevne schema? (Zkuste :colorscheme default)

Alexej Sveshnikov