OpenVPN vs. CDMA

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valachian-labs.com
Úterý Listopad 23 16:46:40 CET 2004

On Tue, 23 Nov 2004, Karel Salavec wrote:

> Zdravim!
>
> Pro jednu spolecnost jsem zarizoval OpenVPN, vsechno v pohode, ale ted se
> vyskytl drobny problemek. Jeden uzivatel se do internetu prihlasuje pres
> Euroteli CDMA a tvrdi, ze kdyz da prihlaseni k OpenVPN serveru, tak okamzite
> spadne sitove rozhrani (jako kdyby vytrhl kabel).
> Vzhledem k tomu, ze nemam na cem to odzkouset, se ptam, zda je takovehle
> chovani normalni.
>
> Rozsahy vypadaji byt v pohode od Eurotelu dostane 10.x.x.x, vnitrni sit ma
> 192.168.y.y

Nu, problem je pravdepodobne v tom, ze pouziva Windows. CDMA ma tu
vlastnosti, ze pokud do nej posleme nejaka data se zdrojovou adresou,
ktera neni nase, tak CDMA spojeni spadne.

Windoze tam pravdepodobne posilaji nejaky broadcast ci co. Takze je vhodne
zapnout na nich firewall. Tusim, ze v XPckach staci jen "zapnout" firewall
ci tak nejak se to jmenuje.

Overte si to na linuxu tim, ze do rozhrani poslete spatnou zdrojovou
adresu...

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...